გაკვეთილის მთავარი თემა | Charles Dickens |
სწავლების საფეხური | საბაზო საფეხური,მე-8კლასი |
მოსწავლეთა პროფილი | 22 მოსწავლე,სსსმ მოსწავლე არ მყავს. |
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები | · მოსმენილი ჩანაწერიდან ამოიცნონ ფაქტობრივი მასალა და წარმოადგინონ ბიოგრაფიული ინფორმაცია. · უცხ .ს.II.1. მოსწავლეს -შეუძლიამასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება. · უცხ.ს.II.2. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის (დიალოგის/ მონოლოგის) მოსმენა და გაგება. · უცხ.ს.II.3. მოსწავლეს შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება. |
წინასწარი ცოდნა | წინა დონით მიღებული ცოდნა |
შეფასების საგანი და პროცედურები | განმსაზღვრელი შეფასება |
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები | მოსწავლის წიგნი,CD,კომპიუტერი,პროექტორი |
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი | · საკომუნიკაციო აქტივობა(Lead in) · გაიხსენეთ ჩვენი ქვეყნის ცნობილი მწერლები · რა იცით მათ შესახებ,როდის დაიბადა,რა დაწერა და ა.შ · დახედეთ სურათებს და ამოიცანით,სადაური მწერალია,რა დაწერა და რითაა მნიშვნელოვანი სადღეისოდ · მოისმინეთ ჩანაწერი და პარალელურად შეავსეთ Chart-ი ინდივიდუალურად. · მონიშნეთ საკვანძო სიტყვები · განმეორებითი მოსმენის შემდეგ იმუშავეთ წყვილებში და გამართეთ კითხვა პასუხები. · მაგ:როდის და სად დაიბადა დიკენსი?როდის დაქორწინდა და ვისზე? · რამდენი შვილი ყავდა? · როდის დაიწყო ნოველების წერა? · რამდენი ნოველა დაწერა? · როდის გარდაიცვალა? · რითაა მნიშვნელოვანი იგი სადღეისოდ და სხვა. · მასწავლებელი არკვევს თუ რამდენად მისაწვდომია ტექსტის შინაარსი და საკვანძო სიტყვების წვდომა. · უკმარისი ცოდნის შემთხვევაში ავსებს მათ ცოდნას. · ყოფს ორ ჯგუფად და აძლევთ დავალებას:შეაკავშირონ წარმოთქმული წინადადებები და იზრუნონ ტექსტის გამთლიანებაზე,ბიოგრაფიული ინფორმაციის თანმიმდევრობაზე. |
როექტის სახელწოდება | ჩარლზ დიკენსი(1812-1870 ) |
პროექტის მონაწილეები | X-XII |
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეები | სსს მოსწავლე არ გვყავს |
ვადები | 3 კვირა |
პროექტის ანალიზი | პროექტში მონაწილეობისას განუვითარდებათ ურთიერთ თანამშრომლობის და ჯგუფური მუშაობის უნარები,შეიქმნება დიკენსის მოღვაწეობის ამსახველი ვებ-გვერდი,ფოტო ალბომებით და პრეზენტაციებით.ხელმისაწვდომი გახდება ყველასათვის მისი გაცნობა. |
პროექტის მიზნები | ამაღლდეს მოსწავლეთა ინტელექტი,დამატებით მასალაზე მუშაობით.პარალელურად გამოუმუშავდეთ კვლევა ძიების და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი,შეივსონ ცოდნა ინგლისელი მწერლის ჩარლზ დიკენსის ბიოგრაფიასა და შემოქმედებით მოღვაწეობაზე. |
წინარე ცოდნა | გარკვეული ლექსიკური მარაგი,გამოჩენილი ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ. |
მიზნობრივი ჯგუფი | მოსწავლეები |
ხელმძღვანელი | მარინა კერვალიშვილი |
ელფოსტა | Kervalishvili.marina@gmail.com |
ამოცანის განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობები | მოსწავლეებზე მიმართულების მიცემა თემასთან დაკავშირებულ სამუშაოების შესასრულებლად,ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში,პრეზენტაციის შექმნა ფოტო ალბომით და სხვა მონაცემებით. |
კავშირი სხვა საგნებთან | ისტორია,ლიტერატურა და ისტი. |
3-4 | · ამოიცნობს თემის მარტივ,ცალკეულ ინფორმაციას,ასრულებს მოსასმენი ამოცანების უმცირეს ნაწილს,ვერ იყენებს მოსმენის სტრატეგიებს. |
5-6 | · ნაწილობრივ ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ ფაქტებს,მოსასმენი ამოცანების ნახევარს,იყენებს სტრატეგიებს არაეფექტურადარ ყოფნის ლექსიკური მარაგი. |
7-8 | · ამოიცნობს ზოგად შინაარს,ამოიცნობს ინფორმაციას,ფაქტების დიდ ნაწლს,ვერ ამოიცნობს მოსასმენი მასალის ყველაზე რთულს.ეფექტურად იყენებს სტრატეგიებს,ავლენს ლოგიკურ აზროვნებას. |
9-10 | · ამოიცნობს ზოგად შინაარს,ამოიცნობს მოცემული ინფორმაციის თემატურ ნაწილს,ასრულებსყველა მოსასმენ აქტივობას. |
No comments:
Post a Comment