ისტ-ის II დონე

გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის  მთავარი თემა


Charles Dickens
სწავლების    საფეხური


საბაზო საფეხური,მე-8კლასი
მოსწავლეთა  პროფილი


22 მოსწავლე,სსსმ მოსწავლე არ მყავს.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები

·         მოსმენილი ჩანაწერიდან ამოიცნონ ფაქტობრივი მასალა და წარმოადგინონ ბიოგრაფიული ინფორმაცია.

·         უცხ .ს.II.1. მოსწავლეს -შეუძლიაასწავლებლის მითითებებისა და სავარჯიშოს ინსტრუქციების მოსმენა და გაგება.

·         უცხ.ს.II.2. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის (დიალოგის/ მონოლოგის) მოსმენა და გაგება.

·         უცხ.ს.II.3. მოსწავლეს შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების მოსმენა და გაგება.




წინასწარი ცოდნა

    წინა დონით მიღებული ცოდნა
შეფასების საგანი და პროცედურები

განმსაზღვრელი შეფასება
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები

მოსწავლის წიგნი,CD,კომპიუტერი,პროექტორი
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
·        საკომუნიკაციო აქტივობა(Lead in)
·        გაიხსენეთ  ჩვენი ქვეყნის ცნობილი მწერლები
·        რა იცით მათ შესახებ,როდის დაიბადა,რა დაწერა და ა.შ
·        დახედეთ სურათებს და ამოიცანით,სადაური მწერალია,რა დაწერა და რითაა მნიშვნელოვანი სადღეისოდ
·        მოისმინეთ ჩანაწერი და პარალელურად შეავსეთ Chart-ი ინდივიდუალურად.
·        მონიშნეთ საკვანძო სიტყვები
·        განმეორებითი მოსმენის შემდეგ იმუშავეთ წყვილებში და გამართეთ კითხვა პასუხები.
·        მაგ:როდის და სად დაიბადა დიკენსი?როდის დაქორწინდა და ვისზე?
·        რამდენი შვილი ყავდა?
·        როდის დაიწყო ნოველების წერა?
·        რამდენი ნოველა დაწერა?
·        როდის გარდაიცვალა?
·        რითაა მნიშვნელოვანი იგი სადღეისოდ და სხვა.
·        მასწავლებელი არკვევს თუ რამდენად მისაწვდომია ტექსტის შინაარსი და საკვანძო სიტყვების წვდომა.
·        უკმარისი ცოდნის შემთხვევაში ავსებს მათ ცოდნას.
·        ყოფს ორ ჯგუფად და აძლევთ დავალებას:შეაკავშირონ წარმოთქმული წინადადებები და იზრუნონ ტექსტის გამთლიანებაზე,ბიოგრაფიული ინფორმაციის თანმიმდევრობაზე.



სასწავლო პროექტი
როექტის სახელწოდებაჩარლზ დიკენსი(1812-1870 )
                             
პროექტის მონაწილეებიX-XII
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებისსს მოსწავლე არ გვყავს
ვადები3 კვირა
პროექტის ანალიზიპროექტში მონაწილეობისას განუვითარდებათ ურთიერთ თანამშრომლობის და ჯგუფური მუშაობის უნარები,შეიქმნება დიკენსის მოღვაწეობის ამსახველი ვებ-გვერდი,ფოტო ალბომებით და პრეზენტაციებით.ხელმისაწვდომი გახდება ყველასათვის მისი გაცნობა.
პროექტის მიზნებიამაღლდეს მოსწავლეთა ინტელექტი,დამატებით მასალაზე მუშაობით.პარალელურად გამოუმუშავდეთ კვლევა ძიების და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი,შეივსონ ცოდნა ინგლისელი მწერლის ჩარლზ დიკენსის ბიოგრაფიასა და შემოქმედებით მოღვაწეობაზე.
წინარე ცოდნაგარკვეული ლექსიკური მარაგი,გამოჩენილი ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ.
მიზნობრივი ჯგუფიმოსწავლეები
ხელმძღვანელიმარინა კერვალიშვილი
ელფოსტაKervalishvili.marina@gmail.com
ამოცანის განსახორციელებლად საჭირო საქმიანობებიმოსწავლეებზე მიმართულების მიცემა თემასთან დაკავშირებულ სამუშაოების შესასრულებლად,ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში,პრეზენტაციის შექმნა ფოტო ალბომით და სხვა  მონაცემებით.
კავშირი სხვა საგნებთანისტორია,ლიტერატურა და ისტი.
შეფასების სქემა
3-4·       ამოიცნობს თემის მარტივ,ცალკეულ ინფორმაციას,ასრულებს მოსასმენი ამოცანების უმცირეს ნაწილს,ვერ იყენებს მოსმენის სტრატეგიებს.
5-6·       ნაწილობრივ ამოიცნობს ტექსტში გადმოცემულ ფაქტებს,მოსასმენი ამოცანების ნახევარს,იყენებს სტრატეგიებს არაეფექტურადარ ყოფნის ლექსიკური მარაგი.
7-8·       ამოიცნობს ზოგად შინაარს,ამოიცნობს ინფორმაციას,ფაქტების დიდ ნაწლს,ვერ ამოიცნობს მოსასმენი მასალის ყველაზე რთულს.ეფექტურად იყენებს სტრატეგიებს,ავლენს ლოგიკურ აზროვნებას.
9-10·       ამოიცნობს ზოგად შინაარს,ამოიცნობს მოცემული ინფორმაციის თემატურ ნაწილს,ასრულებსყველა მოსასმენ აქტივობას.



No comments:

Post a Comment